فروش الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی از جمله وسایل پرکاربرد در آزمایشگاه ها، منازل و همین طور صنایع می باشد. برای جداسازی مواد مدنظر از موادی که نیاز نیستند یا برای مشخص کردن توزیع اندازه ذرات از یک نمونه به کار گرفته می شود.

در واقع الک یک صفحه یا شبکه ی به هم بافته شده است که تشکیل مربع هایی را می دهد که به آنها مش گفته می شود. ابعاد مش در الک های مختلف متفاوت است که متناسب با اندازه ی ذرات ماده یکی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در صورتی که ماده ی ما آرد باشد باید از الکی با سوراخ های بسیار ریز استفاده کرد. از این محصول همچنین برای جداسازی سنگ از ماسه کمک گرفته می شود.

در واقع مش مانعی متشکل از رشته های فلزی، فایبر یا دیگر مواد انعطاف پذیر بوده که به هم متصل می شوند. در واقع مش شبیه به شبکه یا وب بوده که دارای بسیاری از رشته متصل یا بافته شده است. در واقع عدد مش با تعداد سیم ها در هر اینچ یا تعداد حفرات مربعی در هر اینچ برابر است.

با استفاده از جدول زیر می توانید شماره ی MESH NO و ابعاد آن را برحسب میکرون و میلیمتر ملاحظه نمایید.

فروش الک آزمایشگاهی

ویژگی الک آزمایشگاهی

  • مقاومت و استحکام بالا

موارد استفاده الک آزمایشگاهی

  • برای جداسازی مواد
  • توزیع اندازه ذرات

فروش الک آزمایشگاهی در فروشگاه زمین پیما به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اززمین پیمامی توانید راهنمای خرید را ببینید.

‫5/5 (بررسی 1)